Hej på er

Jag kände att efter snart tre år med kollaen var det dags att gå vidare med mitt liv. Jag tror att den största anledningen till att jag skaffar ny blogg är att försöka hitta tillbaka till mitt rätta element, vilket jag knappt vet vad det är själv längre. Vill i alla fall skriva mer, lite som en dagbok. Fast inte den typen av dagbok som beskriver mina allra innersta tankar, men samtidigt inte heller den som beskriver vad jag gjort idag. Någonstans mellan där. Typ.
 
Vill kanske bara börja skriva lite mer. Det tycker jag ju är kul, men har blivit sämre och sämre på att kunna uttrycka mig i skrift pga rädsla för att ingen ska finna det intressant. Tanken med att *starta om på nytt* är väl att försöka släppa den känslan och skriva för min egen skull, och ingen annans. Något sådant! Nu firar vi med en bild där jag äter bananchirr.
ps om ej annat blir det många webcambilder på: mig. Kul! För er alltså!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag tycker du e fedt intresannt oavsett vad
!! kramisar

Svar: <3
Gustaf Bergendahl

2012-12-14 @ 22:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0