Historien upprepar sig

Alltid innan jag åker ner till Stockholm tänker jag ba "åååå va d ska bli kul å träffa sviskonen och familjemysa hela tin va kuuul" och det är ju det. Faktiskt. Synd bara att det varar i tio minuter innan någon blir arg på någon. Varje varje varje jävla julejävel är det så här. T.ex. förslagsvis mamma och Signe bråkar, jag får ångest för att jag inte har någonstans att ta vägen och så håller det på.
 
Värre var det DOCK när vi 1: var en kärnfamilj och 2: skulle bo alla fem pers i en etta med kokvrå över julen. Nu bor jag, mamma och Signe i hennes lägenhet men det går ju ändå åt helvete. Kära Bergendahls, jag älskar er men vi är inte en familj skapta att leva tillsammans på liten yta. Det här vill jag ALDRI göra om. Nu är det bara 5 nätter av skräck kvar, tjoho!! God jul också hoppas alla får en härli julafton!

Kommentarer
Postat av: hejhejelin.blogg.se

May the force be with you gustaf!!! Du klarar det!!

2012-12-24 @ 10:53:00
URL: http://elihs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0