Körkorstankar

Nuförtiden får jag ibland ett otroligt pepprus ilandes genom hela kroppen, oftast när jag ser någon köra bil på TV. Blir ju så ofta påmind om körkortets annalkande ankomst och det känns nästan overkligt att jag blir myndig om 65 dagar. Jag har under några år tänkt att allt blir bra när jag blir 18, att alla världens bekymmer löser sig i och med det. Kanske att det bara var en överlevnadsmekanism, ett sätt att hantera tonårstiden, men på något vis har det säkert känts skönt att ha något typ av mål att sträva efter. 
 
Jag ska försöka ta körkortet så tidigt som möjligt. Alltså helst på dagen jag fyller, det hade varit fett. Sen ska jag snabbt som attan bränna min sparade kossing på en bil och jävlar, vad det kommer bli nice. Och det är så snart det händer. Om 65 dagar kan jag, teoretiskt sett, ha ett körkort. Fatta!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0