Pingstkyrkans second hand

Idag har jag besökt Pingstkyrkans second hand för första gången. Det var på det stora hela en: härlig upplevelse. Hade några dilemman och de var bland annat: visste ej vilken fax jag sku köpa. denne:

elr denne :/ va tkr ni??

Hade problem med detta också. Tror inte att människor är så dumma i huvudet längre, och då när jag ser något så här könsstereotypt blir jag så förvånad.

 

Men på riktigt, tänk att det finns människor som automatiskt drar kopplingen *sportbilar med Samuel Hubinette------------> "körglada" pappor*. Tänk!!! Jävla pundskallar!! Och vadå "körglada" med citationstecken??? Är det en ironisk skylt??? I så fall: är detta inlägg i onödan. Jaja. Kanske dock ska köpa en jävla bil-DVD till pappa. Och vad ska mamma få då???? (undrar ni)

Jo hon ska få en Relax massager!! För att Sie brauchen Relax!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: amando

tkr fax nr 1 pga den var finare :)

2012-12-15 @ 16:23:35
URL: http://mandolinens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0