Berlin del 1

Önskar innerligt att BDB hade funnits kvar vid sådana här tillfällen när man vill lägga upp 50 halvdana mobilbilder MEN vad fan gör man här kommer Berlinresan i iphonefotoform!! Jag och Siri på planet ner :))
Flygvärdinnan var animerad och killen som visade hur man använde bälte och flytväst förbannad :/
Beställde in en flaska bubbel som man ju gör
Väl framme i Berlin fick vi gå ner och kolla i galleriet som låg i källaren i samma hus vi hyrde lägenheten. Det var coolt!
Turistfotade
Åt på en halvpissig restaurang som hade kyckling i min vegetariska mat
Fikade
Fotade i naturliga poser
Pratade med b-ögar på Roses
Fotade judiska muséet
Gick på metallansikten vilket var en SJUKT märlig och obehaglig upplevelse
åt
Spökade ut mig inför att vi skulle på Berghain, kände mig *fab*
från ballen
rockade elins urringade linne och kajsas byxor
gick fel till ngn jävla konstig affär
Den här bilden är kul för att Kajsa bokstavligen sprang in innan alla andra vilket var : kul
åt falafel
Drack frozen margaritas
såg b-ögig ut med ebyo
ebba slickade på Filliz
Började köa till Berghain
Kom in, vilket var nice och en självförtroende KICK. dansade å shottade tequila
tog taxi hem
var trötta å röda
:)
fortsättning följs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0