va haru köpt va

Top tre bästa loppisfynd sommaren tvåtusenochtretton:
1: De finaste besticken jag vet, 10 kr för sex par.
 Sparlåda, 40 pix.
Tredelad kakburk, 200 kr. Lite dyr, lite skadad men jävligt nice. Här ska jag ha knäckebröd, finska pinnar samt annat livsmedel.
Annars? Känner mig mest sönderstressad. Är konstant trött, har hög puls och svårt att andas. Sommaren har gått sjukt fort och jag har bara jobbat och inte haft tid med något annat än just det. Men bilen? Bilen går i alla fall bra, inte en endaste liten anmärkning. I morgon jobbar jag sista dagen i Selet och i övermorgon åker vi till Berlin. Igår ägde sommarens hittills softaste kväll rum och idag har jag klippt mig. Ja, det var nog det. 

Kommentarer
Postat av: Siri

åhåhåhååh är så pissigt avundsjuk på besticken!! Letat efter såna typ huuuur länge som helst.....

2013-08-06 @ 09:05:43
URL: http://brevtillpaven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0