kvartalsrapport i juletid

Typ 53 % av december 2013 har gått. Det är snart jul. Det är mörkt 85 % av dygnet, jag vill helst sova 100 % av dessa 85 %. Jag går i skolan typ 30 % av vardagarna, 29% känner jag att "ja det här var ju värdelöst spenderad tid" och sen går jag hem igen. 100% av tiden sen fredag mitt på dagen har jag haft ryggskott, detta ryggskott består av 30 % pinsam pensionärsstämning och 70 % konstant smärta men kompenserar med 70 % av dagsintaget av panodil zaaapp. 90 % av tiden ser jag ut så här: 
10 % av tiden är jag med kompezaer och ser ut så här
Om vi tänker juletiden som en tårta gjord av knäck, lussebullar och pepparkakor så går 1/4 (alltså 25 %) av den  tårtan till njutning av själva tårtan. Resterande 75 % (alltså 3/4) går till ångest för att måste äta tårtan eller alltså jag måste ju inte äta tårtjäveln men den smakar så gott även om det resulterar i 36 % kroppslig ångest. Även om vårterminen känns långt bort ser jag ändå betygsdokumentet framför mig likt en hägring och orden när någon kollar i det och säger "va duktig du var i ettan och tvåan men vad fan hände i trean du har ju sänkt dig i 1337 % av ämnena " å sen dör jag 10 % och snart är det 100 % jul hejdå :-)

Kommentarer
Postat av: 1337elitlover

1337:)

2013-12-16 @ 21:25:32
Postat av: ebyo

menlol du är ej ensam. Tack för att du gjorde allt i procent det gav mig serri mer klarhet i mitt eget liv.

2013-12-18 @ 12:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0