Tro ingenting, inga andra

 
Hänger alldeles för länge i Stockholm, vill endast hem och chillosofera istället för att göra samma sak här. Fördriver tid med kungsholmspromenader, internetshopping och stadsvandring. Ska fan radera mitt traderakonto. Det är dock nice att vara hemifrån, få perspektiv och tänka på vad som är viktigt i livet och vad man bör värdesätta. Snart är det 2014 och livet börjar. Är rätt spänd på vad nästa år har i sitt sköte, vill så gärna vara taggad och skriva ngt skoj men kan på riktigt inte se något slut på decembermörkret. Tills dess att det fysiska och psykiska decembermörkret försvinner lanar jag Bo Kaspers och ser fram emot att få paket på posten innehållandes materiell lycka. xoxo / mig
 
ps vill tipsa om två låtar med ovan nämnt band!!! 
1: på temat nyår
är du den jag aldrig får? är jag den du aldrig når? gott nytt år
 
 
2: alltså jag kan inte beskriva min kärlek till den här låten. Ett tag till, alltså Bos version av Agnes One last time från så mkt bättre alltså ALLT S Å vad bra den är den är så bra att man vill spela in en *acoustic cover version* och lägga upp på youTUBE!!!!! nä men alltså heeeelt sjukt vill lana denna låt tom den dagen jag dör 
vill att du behåller mig, håller mig ett tag till
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0