annarsrå

Jag har rätt mycket i skolan just nu. Matteprov, naturkunskapsprov, svenskauppgift, engelskauppgift och om några veckor även en etikuppgift och ett kuturhistorieprov. Trots detta känner jag mig rätt lugn. Är fokuserad, skärpt och förvånansvärt motiverad. Det känns bra.
 
Just det, sen har jag gehörs- och musiklära också. Det glömmer jag alltid bort (ps förtränger). Jag tycker om alla ämnen i skolan. Jag känner att jag får ut något av alla lektioner/ämnen. Förutom gehörs- och musiklära. Det är bara fram till sommaren vi har det och tills dess får jag försöka härda ut. Med att var tredje gång skolka, sjukanmäla mig och ha faktisk närvaro. Jag bryr mig inte om jag inte får godkänt för jag är så satans duktig på mycket annat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0