Balanserar mellan trygghet och panik!!!

Jag ska skriva teoriprovet i morgon och känslospannet inför detta är MILSLÅNGT!!!!! Kastas fram och tillbaka i 80 km/h vilket också råkar vara den högsta hastigheten för tung lastbil får köra på landsväg eller motorväg (och var det med släp eller inte och släpet ska vara utmärkt med gula lappar) och ALLT ÄR BARA ETT VIRRVARR AV INFORMATION I MITT HUVUD om ljuskombinationer, maxhastigheter, bruttovikter och mönsterdjup!!!!! Jag tänkte att "jag som har pluggat så JÄVLA mycket måste ju ändå klara det GALANT jag som säkert är ovanligt duktig på att plugga" men idag sa Linnéa att hon också hade pluggat svinmkt och tyckt d va skitsvååååårt åååååååååå jag är så spänd på hur detta ska falla ut!!! 

Kommentarer
Postat av: Cornelia Appelgren

1. Det som är patetiskt säkert i trafiken är alltid rätt 2. Provet är svårt jämfört med testerna men det är för att det ser ut och är utformat på ett helt annat sätt, frågorna är lite annorlunda, det är mest det som gör det svårare 3. Får du 70/70 på repetitionerna är du säker 4. Öva på din underskrift så den inte blir ful på körkortet 5. Det kommer gå braaaa!

2013-02-27 @ 19:18:15
URL: http://appple.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Alltså kom ihåg att jag är den minst disciplinerade människan på jorden. När jag pluggade körteori = satt mest och gnällde över hur svårt det var. Och håller med, öva på underskriften. Min ser ut som en 3-årings. Och det ska jag leva med tills jag fyller 28. Ät jättemycket innan och lyyyyycka tilll!

2013-02-27 @ 22:39:51
Postat av: Anonym

Kommer gå galant. Många frågor har alltid två eller fler "rätt" men svara alltid på det sättet att det är du själv som har ansvaret (och ska ge företräde eller whatever) Vad gäller vägmärken, skyltar och släpvikter hoppas jag att du pluggat tillräckligt! Du är bäst och Lycka till.

PS
Hur som helst vann jag vadet.
(ignorerar fortfarande faktum att jag är fem år äldre än dig.)

2013-02-27 @ 23:39:22
URL: http://mensamycket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0