Du ville bort du ville ut, aldrig sen aldrig förut

Jag är rätt duktig på att inte reflektera över situationer. Jag kör hellre på, sticker huvudet i sanden alternativt borrar ner det och rockar tills det inte längre rockas kan. Nu kan det inte rockas längre. Är så satans less på vinter, snömodd, drivbildning, -10°C, köldeffekter, kallstarter. Less på ständiga mörka moln ovanför skallen som stavas skoluppgifter och betygsmatriser. Less på att oroa mig inför stundande matte- och naturkunskapsprov. Less på att körkortet känns som ljusår bort, trots att jag förhoppningsvis har det inom knappt tre veckor. Sportlovet känns också märkligt avlägset. Vill bara till Stockholm nuuuuu.
 
Annars? Har jobbat i helgen, det gick bra. Det är rätt skönt att jobba. Dels för att jag får en anledning att inte plugga vilket ju är skönt och dels för att jag måste släppa allt annat jag har i huvudet i några timmar för att kunna fokusera 100%.
 
Kan också uppdatera om att 70 days challenge går utmärkt. Är bakverks-, sötsaks- och sliskfri sen 10 dagar. Sammanfattat har jag fyra saker i mitt liv just nu. 1: Skolarbete. 2: Jobb. 3: Körkortstagande. 4: 70 days challenge. Det firar vi med en natts sömn. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: morfar

kan det vara sockersuget som ger sig till känna? ta nu en bulle och låt sirapen smeka ditt inre så kommer himlen klarna och du kommer höra fåglarna. /morfar

2013-02-10 @ 22:07:11
Postat av: Anonym

men, SEMLORNA DÅ?

2013-02-13 @ 20:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0