en lista!!

Är du allergisk mot något?

Alltså jaa allt med päls dvs katter hundar män och marsvin :/ Var också allergisk mot nötter när jag var liten men är typ inte d längre??? Har inte reflekterat över det ens??

Brukar du skratta för dig själv?

Om jag får ett kul textmeddelande elr om jag läser ngt kul på internet JA

Är du beroende av något?

Kaffe.

Vad står det på ditt senaste inkomna sms?

Oki, säg till när du är här utanför så kastar jag

Vad har du för mobiloperatör?

Halebop eftersom att det är ENDAST halle och telia som fungerar utanför rådhustorgets gränser!!

Brukar du googla?

men va :S

Har du varit kär någon gång?

Ja :S

Hur ser din drömkille ut?

Söt, fint mjukt hår, snäll och gullig :D

Har du kysst någon den senaste veckan?

Kysste Flizan franskt alltså två kindpussar men annars: nä

Hur svarar du i telefon?

Hejreegustaf

Vem ringde dig senast?

Flizan när hon ville ha en nyckel eller pappa när han sa att jag skulle få 2 lax bara så där???? bjuder på första rundan /kung i baren

Hur många kuddar har du i sängen?

Fyra. En stor med bra konsistens, två relativt stora mjuka och en platt jävel. Just the way I like it.

Brukar du komma i tid?

Alltid överallt alltid. ps inget skämt

Mår du bra?

Jag antar det. Ups and downs men generellt: bra. Bor ju i en välfärdsstat (än så länge :O :O ) och har tak över huvve.

När blev du fotad senast?

Ja när fan var det. Fotade mig själv senast med Klaras telle igår.

Hur känner du dig nu?

Lite rastlös kan denna lista ta slut ngn gång så jag får gå ut och carpa solen åååååååh

Är du smart?

Ja det tycker jag. Hyfsat allmänbildad i alla fall. /jante

Hade du en bra kväll igår?

Jobbade två timmar, drack kaffe lite vin och hängde runt. En helt ok kväll.

Vad dricker du helst till frukost?

Har ju samma frukostrutin varje morgon, kväll som vardag. Alltså: surdegsbröd med smör & ost, smoothie och kaffe i ngn form. Så d isf.

Är du blyg?

Nä det är jag inte. Ibland orkar jag inte vara spexig och då kan jag bli tyst men oftast är jag inte tyst.

Vad gör du imorgon?

Gå i skolan, bjuda min klass på fika plugga plugga plugga

Vad är det värsta du vet?

Osäkra killar som inte vet var dem har sig själva och istället lever ut sin osäkerhet i agroness. spänn av ba.

Vill du gifta dig?

JA lätt!! Fast tänker så här: håll d enkelt

Gillar du att dansa?

Dansar ej nykter :P

Tycker du om sushi?

Skitlängesen jag åt d så vet inte

Bor dina föräldrar tillsammans?

Nej och det är väl en HIMLA tur!!

Senaste låten du lyssna på?

Jens Lekman - någon låt

Vad skulle du behöva nu?

1 dusch, 1 liv och 1 prommis innan p-möte.

Gillar du någon just nu?

tror jag inte vaaa

Gillar någon dig just nu?

tror jag inte vaaa

Vill du vara singel i sommar?

frågan e listan om DU vill va singel i sommar va va va 

Tycker du om din längd?

Hade inte tackat nej till 5-7 cm längre men vad gör man med dvärgar till förfäder??

Din jobbigaste tid i livet?

övergång barn-tonåring isf

Din bästa tid i livet

Jag är 17 år hur ska jag  veta det??


Kommentarer
Postat av: Cissi

et du frukost på kvälla..he trodd jag int om dä din lilla pedant:) hehe, nä men eftersom att du inte ätit sushi på länge så kan du äta det med mig någon dag. För det är ju svainagött! ha en bra dag KOMPIS!

2013-02-04 @ 08:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0