har haft en bra införfödelsedagsdag

Idag har jag ätit på Costas med Mamma och Vicke samt fikat semlor med folk i två omgångar och även planerat resan till Hemavan. Har även blivit utsatt för *näthat* men mår ok. 
Tänk att det finns en man som heter Nils där ute som läser en artikel i tidningen om en random kille som fyller 18 år och blir så upprörd över språkbruket att hen måste skriva en kommentar om det på Västerbottens Folkblads hemsida. Att någon har satt morgonkaffet i halsen och utbrustit "Nej nu!!!!!!" och gått in på nätet för att skriva några rader om sina aggression. Jag blir nästan smickrad att det är någon som orkar ta sig den tiden, bara för att försöka sätta mig *på plats*. Det gjorde min dag i alla fall. Om två timmar och 20 minuter är jag inget barn längre hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0