Rutger mumsar risgrynskakor

GUD vad jag inte gör någonting nu för tiden. Går i skolan, kommer hem från skolan och ser på tv hela kvällen samt äter frukt och oroar mig för kommande prov och uppgifter som inte är så överhängande som jag kanske vill få dem att verka. Tänk när man gick i nian och trodde att allt skulle vara mycket roligare på gymnasiet. TÄNK VA FEL MAN KAN HAAAAAAAAAAAAA ägd 15/16-åriga jag. I morgon ska jag jobba. Precis som alla andra helger. Skönt. Då slipper jag tänka på vad som händer i helgen i alla fall. Vänliga hälsningar, kmr dö som nykterist och ensamvarg. Nu ska jag trycka i mig kvällens tredje banan, borsta tänderna ååååååååå gå å dö/lyssna på Bo kaspers eller deportees elr ngt annat soft hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0