SNARTON SNARTON SNAAAAAAAAARTAAAAAARTOOOOON

Jag blir myndig på tisdag. Jag blir faan myndig på tisdag. Jag kan inte ens förstå det själv, det pirrar i hela kroppen när jag tänker på det!! Jag har sett fram emot att fylla 18 så jäääävla länge att det inte ens är rimligt. Skulle kunna säga att d e ORIMLIGT fattar jag inte d jag slösar bort min tid din tid jag är helt respektlös mot mig själv pga har plågat mig själv så länge med dessa tankar om att en gång bli vuxen svart på vitt. Och nu. Nu är det så SATANS nära. Om ynka 25,5 timmar händer det. AAAAAAAAAH!!
 
Detta kan komma att bli den MEST händelserika vecka i MITT LIV NÅG ON SIN. Eller i alla fall hittills. Bli myndig och (förhoppningsvis) ta körkort. På fredag vet jag om det går vägen (hö hö hö vägen :P ) eller inte. Jag kommer be till Gud innan jag gör båda proven, på riktigt så kommer jag att be till Gud för att be hen hjälpa mig igenom. Satan alltså. Är så spänd. Nu kör vi vecka nio 2013 WOOOHOOOOO!!!!!
 
sista bilden ni får se på mig som BARN ser ut : så här
 
ps alla norrlandsbor läs tidningen i morgon ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0