grej som slog mig att jag tänker på cirka 92% av all vaken tid:

Tvåsamhet. Slutar med det: nu pga det blir fan destruktivt. Får skaffa massa hundar istället. Förslagsvis en hop med bassetts. Igår när jag var ute och gick såg jag en livs levande och började skratta för mig själv för att den såg så jävla rolig ut. Hoppas att ägaren inte trodde jag var en crazy person utan kanske ba hörde nå kul på radion :S
                                                                             eller varför inte en med coola solglajjer??
                                                                    eller en fånigt gla                                                               
                                      Eller en som kan svara i telefon
Valmöjligheterna är enorma!!!!!!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHHAHH MÅSTE HA EN SÅN

2013-01-28 @ 21:04:52
URL: http://fink.blogg.se/
Postat av: Jejja

HAHAHAHHAA JAG DÖR VILKA ROLIGA HUNDAR!! love them<3<3<3

2013-01-28 @ 21:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0