Här är en bild på mig

En bild på mig där jag håller Siris katt på ett oerhört oergonomiskt vis som Emma har tagit. Jag tänkte outa en grej. Jag är katträdd. Detta för att det inte går att läsa katter på samma sätt som hundar. Hundar visar ilska/rädsla med kroppsspråk, ansiktsuttryck och svans. Katter visar det genom att bita av en fingret och trycka in klorna i ens hud. Rätt som det är har man ingen arm kvar och man ba. va hände. jaha en katt blev arg på mig. ok. ps inte denna katt den var snäll

Kommentarer
Postat av: hejhejelin.blogg.se

du har en snedvriden kattsyn:///

Svar: nej det är DU som har det ://
Gustaf Bergendahl

2013-01-04 @ 17:15:05
URL: http://hejhejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0