Kaffestinn

Alltså jag gillar att sova. Jag sover rätt mkt. Måste sova typ minst 8,5 h/natt för att vara nöjd och gla hela dagen efter. Alltså är detta ett sent klockslag för mig att inte ligga i djupsömn. (Seriöst kan jag sluta missbruka ordet "alltså" jag gör det i både skrift och tal det är fan sjukt). Istället lyssnar jag på doktor kosmos och spelar candy crush, ett spel jag upptäckt idag efter påtryckningar fr olika mänskor. Andra saker jag gör är att ha andningssvårigheter samt bäva inför att vakna upp i morgon då jag känner hur det har börjar *bubbla* i min tonårshy. Slut på kvällsinfo


Kommentarer
Postat av: Mando

Candy crush<3<3

2013-01-21 @ 05:27:52
Postat av: LN

sov så gott

2013-01-21 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0