Tips!!

1: tips om kärlek 2: tips om killar 3: tips om tjejer  4: tips om hur man får bra betyg 5: tips om mat.
 
1. Tips om kärlek: Kärlek kan man få i olika former. Fr kompisar familj djur och andra. Mitt tips e att om du vill ha kärlek måste du ge kärlek. Lyssna på denna låt för inspo!!
 
2: Tipset här blir att vad du än gör skaffa dig ALDRIG en farlig kille som behandlar dig dåligt utan istället en lite smånördig kille med bra betyg som går på midgårdsskolan. Finns många att välja mellan har jag hört av en säker källa.
 
3: YES ska tipsa om hur man bäst haffar dem eftersom antar att det är det som är målet. Haffa dem på klubben fredag, lördag och söndag, haffa dem med pitbull terrier och haffa halvflummig tjej på pizzerian. Vill du ha mer tips och inspo lyssna på denna låt.
 
4: För mig har betyg alltid varit en big deal men beroende på det psykiska välmåendet går det bättre/sämre i skolan. Bra betyg i all ära men viktigast är ändå att man mår bra och känner sig tillfredsställd, för jag tror att det inte är förrän då man kan bita ihop ett tag, skärpa till sig och jobba röven av sig i skolan. Bra pepplåt här :P
 
5: Mat avnjuts bäst i gott sällskap som t.ex. igår när jag var på VIktoria och åt trerätters (!!!!!!!) med min hela familyn samlad för en gångs skull! Vi pratade om vad för låtar vi skulle ha på våra begravningar och jag började gråta. En munter stämning med andra ord, älskar er alla även fast ni e så speciella!! Här e osexiga bilder jag tog med pappas telefon pga att min är på lagning:
ps förrätten var godast höll på att dö när jag åt den åååååååå vad god den va.
 
Andra tips på mat: bröd är gott. Igår gjorde jag ett surdegsbröd med råg-, vete- och dinkelmjöl, färska fikon, valnötter och russin. 2 die for förutom att jäsningen fallerade :/ Vill ni ha recept: ring mig eftersom jag ska är på väg till Saxnäs i detta nu (skriver detta på en buss :O ;O) och tänkte leva ett hyfsat teknikfritt liv utan dator och iPhone. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0