Kom ihåg mig då

Jag älskar att vara här. Saxnäs har allt. Allt från vacker natur och hus vars historia stått still i ett halvt decennium till eftersaknade farbröder och fastrar men också tid för en massa, massa ensamhet och tid för *självreflektion* samt en enslig stuga i skogen med Vindelälvsutsikt som man kan spela hur hög musik som helst i. 

 

Det är helt enkelt världens bästa ställe. Fantastiskt bra för att hantera post tvåanpågymnasiet-ångesten. Jag har fått mina betyg i alla ämnen så därför unnade jag mig två dagars sjukanmälning och åkte hit. Betygen ja. Jag borde vara lättad över vetskapen om vad ett års ansträngningar faktiskt ledde till men det är jag inte. Jag vet inte vad som är okej att skriva angående betygen utan att låta som en dryg gris men kan väl bara säga att jag är otroligt stolt över mig själv. Det gör inget att jag får förlängt kursslut i gehörs- och musiklära för jag har levererat i alla andra ämnen. För det har jag fan gjort. 

 

Nu ska jag lyssna på Winnerbäck, läsa en bok och ta ut sommarlovet i förskott. Det är så himla ljust ute. Kommer aldrig somna. Men det är OK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0