din sämsta tid är nu

Jag vet inte hur jag ska hantera livet just nu. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag vet inte vad att göra av mig själv. Jag har typ ångest för att bli vuxen?? Eller kanske inte för att bli vuxen utan mer framtiden överlag. Jag har aldrig känt så här förut, och det är en sjuk känsla som jag inte vet hur jag ska hantera. Ångest för så mkt töntigt att det inte förtjänas att skrivas på internet. På fredag åker jag till Stockholm och hälsar på min familj.
Nedan en liten gif från en svunnen tid då svallet va bra
gif maker

Kommentarer
Postat av: elin sandislund

allting kommer ordna sig så fiiiiint o bra!!!!!!!!!!!!!!

2013-11-07 @ 22:30:37
Postat av: ebba

tillåt dig att känna ångesten låt d ba flöda men glöm ej att det blir bättre snart <345678

2013-11-08 @ 14:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0