Nä allvarligt hörni

Angående hatgruppen mot midgårdsfeministerna: känner bara: såhär: AAAAAAAAAAAH MEN VÄX UPP SKÄRP KLIPP DIG OCH SKAFFA ETT JOBB för seriöst, på riktigt, vem fan, orkar, bry, sig, om att någon liten, liten, liten människ känner för att ***~/RÖrA Om i GrYTaN\~*** genom att skapa en låtsasanvändare eller fem och skapa en sida som uppenbart bara är där för att provocera??? 

TÄNK vad lite liv man har om man ba en dag vaknar upp och tänker "näää men hördu lilla hjärna, idag ska du och jag göra stordåd genom det mest innovativa tillvägagångssätt homo sapiens sapiens NÅGONSIN TÄNKT och utannonsera den FRÄSCHASTE tanken sen sockerfri ketchup alltså att visa sitt hat mot 'alla äckliga och vidriga feminister i Sverige. Särskilt de som går på midgårdsskolan i Umeå'" man ba VEM I HELVETE har en formulering som sådan alltså VEM i VÄRLDEN kan ens FÖRFATTA en SÄMRE JÄVLA GRUPPBESKRIVNING än så här. Det undrar jag. Att ba "eeee aaaa hata alla feminister......men....eeeeee ( :S upphöjt till en fkn triljard)......mest de som går på midgårds........skolan i......Umeå........ :P :S :D" VILKEN JÄVLA 7-ÅRING uppvuxen under ett stort granitblock kan ens skriv ngt sånt?????????

Vill avsluta detta fantastiskt välformulerade inlägg med att jag är glad och stolt över alla mina fellow Sverige- och midgårdsfeminister att ni tar kampen mot idiotin samt att skaparen av sidan oavsett om hen gjorde den i skämtsyfte eller för att faktiskt få en plattform för att basunera ut sin åsikt är dum i huvudet och borde skämmas. 

MIDGÅRDSFEMINISTERNA - UNITED TOGETHER ALWAYS

Evig kärlek till alla b-röder och s-ystrar

Gustaf Bergendahl

Kommentarer
Postat av: Marie

Kung som alltid gurra <3

2013-11-25 @ 22:03:30
URL: http://samhallshat.blogg.se
Postat av: Anonym

haha rätt du har söt c:

2013-11-25 @ 22:37:03
Postat av: troget anonymt fan sedan flera år tillbaka kommenterar sällan.

gillar att du skrev ut båda sapiens i homo sapiens sapiens. Jag hade på känn att denna blogg var värd allt lägga onödig lästid på. Jag har stora förhoppningar på dig inför framtiden. mvh någon som kämpar på med sin högskoleutbildning.

Svar: <333333
Gustaf Bergendahl

2013-12-14 @ 23:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0