hej

Hej!! Idag gick jag för första gången hela strandpromenaden alltså från city till Kåddis, ganska exakt 9 km enkel väg och det var SÅ HIMLA FINT älskar umeå på hösten och sommaren inte våren och inte vintern med hösten och sommaren alltsååååååå dör vad fint det är
Det blåste skitmkt här e en bild på mig å mina hörlurar som illustrerar d samt älskar kfum
Sen kom jag hem och var så lämmen i mina sojakorvsben men i bakgrunden syns rester från mdidag dvs pannkaka med skitmkt ägg i pga mycket protein och D-vitamin som man nu tydligen ska trycka käften full i och på pannkisarna en blandning av lite vispad grädde från igår, kvarg, keso, banan och jordgubbar. so good and #prettyhealthy
Ps igår lämnade Vicke in sin bil på lagning och fick då en volvo v40 som lånebil som jag och Flizan tog en tur i vilket va HUR KUL SOM HELST älskar att köra bil och framförallt en bil som accelererar snabbt och luktar nytt åååååååååååååååååå blir *helt till mig* men här är två bilder hur det såg ut på himlen då mkt bra men kan ej ladda upp fler solnedgången på insta i rädsla för att tappa mig själv helt. skoja det blir fler
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0