nu e d väl revolution på gång

aLltSå HUr SkA JAG EnS KunNa klara av engelska 7 när jag inte ens har självdiciplin/språkkunskap nog att, istället för att faktiskt läsa bokjäveln (vilket man skulle), lyssna på den på ljudbok??????????????????? Det finns så många ord jag inte kan??? Mina betyg i engelska 5 och 6 är ju bara ett under att jag ens fick. Samma med svenska och samkunskap orkar inte göra uppgiften vi har kommer spränga mig själv innan isf. Tänker precis som jag gjorde igår på jobbet att "jaja just nu är det pissigt och hemskt men det tar slut om några timmar" fast ist för några timmar tar det några månader. Har så mkt träningsvärk idag. Snart ska jag bota mörkerrädsla med hundpromenad i kompakt dyngmörker. I morgon ska jag såga ner träd. Nu ska jag lyssna på Bob hund/dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0