del i diagnosen att måsta visa allt för alla

Här e mina senaste dygn!!
Provsjöng för operakören, anlände samtidigt som operachiffen och smygfotade på han mitt i steget :)
Sen åkte jag norrut
Körde 25 mil på knappt 2,5 h älskar att köra snabbt mmmmmmmm och så kom jag fram till det bästa stället i världen
Mandelpotatisen var klar för upptagning och fick känna mig som en riktig bonde :)
oooooj vad fina
Drack öl på altanen på sommarens sista dag
Kom med i operakören!! Hade ingen täckning i stugan så sprang ut barfota och på desperat jakt efter fler pluppar och sen praisade jag lordi
 
Älskr lordi
Mixade fängelserandigt med skogshuggarrutigt väldigt chic och höstigt samt spände halssenorna lite för att få den där obrytt schmala känslan
Blev haffad hos farmor
Ringde mormor för första gången med facetime, mkt skoj skoj skoj skoj skepp ohoj
Klev upp 05:30 och åkte till skogs
Åt kanske en liter blåbär 
Här är min bästa farbror Lennart som här ser ut att kunna medverka i filmen "Jägarna" eller "Jägarna två" men han är egentligen en gullapa
blåbären var så himla stora och goda och fanns hur mkt som helst ville dö men fick inte plocka för mkt för det skulle väsnas och skrämma bort älgarna
Den här hunden hette Maja och var 5 månader gammal och världens keligaste
Här skrattar Lennart gott åt ett skämt och i handen håller han ett hjärta <3 från.....
 denna lilla krabat som fick sätta livet till
En annan hund som också var jättegosig!! Älskar jakthundar som bara vill gosa pga deras ägare inte gosar med dem (officiellt iaf men det är kanske för att vara cool inför sina jaktkompisar)
Dimman lättade mer och mer 
Snart såg man jättelångt och det var så himla vackert
Och jag fick mer och mer blåbärsläppar samt förvånansvärt bra svall trots x antal timmar i keps och för att inte ha tvättat det på 5 dagar :)))
ät du ris :D :S
Powernapade 10 minuter med denna utsikt och kände ba att....livet är bra
*höst*
Här ser det ut som att Lennart kissar med killsnoppen men han spejar bara efter älg eller njuter
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0