Hej e allt bra??

Mår bra, tackar som frågar! Hade den bästa helgen på hur länge som helst och snart är det helg igen tagga helg *ses i dimman*!!!!!!! Skoja, ska till Munkviken i morgon träffa mi amores dvs konfirmander och ledarteam så det blir ju bara eventuellt en sipp jesu blod. Nästa helg åker jag till Saxnäs och njuter av hösten och helgen efter det är jag i Paris med min familj! Annars fördriver jag tid med att äta oliver å dricka vin, går på långa promenader och lyssnar på musik.
 
Skoldagarna känns värdefulla och det är allt jag kräver av skolan. Att det ska kännas värt att gå dit. Ska söka till operakören nästa vecka också!! Känns spännande!! Har så mkt att se fram emot och allt känns bara fint!! Elr aa sen blir det jul och efter det student sen livet sen döden sen e de avklarat men innan dess hörs vi hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0