hunden du har problem

Ture var hos veterinären inte så många dagar efter att han fyllt 10 år i slutet av förra månaden. De tog blodprover som senare visade sig vara skitdåliga, han kan typ inte ta upp näring och protein och borde må sämre än vad han gör. I morgon ska han dit igen och kolla om han har en tumör i tarmen och bestämma om det går att göra något åt det eller om han får gå så här tills han dör, vilket kanske inte blir så länge i och med att han inte tillgodogör sig maten. Jag orkar typ inte ta in informationen pga det enda jag gör är att gråta när jag tänker på det och orkar inte gråta 100% av all vaken tid. Såååååå aaa sammanfattningsvis plz pray
 

Kommentarer
Postat av: LN

!!!! :( fyfan vad sugigt!! jag beklagar verkligen :(

2013-09-15 @ 18:27:55
Postat av: Siri

Näää balle vad tråkigt. Finns om du vill prata hundsorg....

2013-09-19 @ 19:55:41
URL: http://brevtillpaven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0