Ork int

Här kmr e dikt av mig såhär på kvällskvisten. Döper den till ork int

Ork int vara social ork int träffa nytt folk ork int ha ångest ork int anstränga mig ork int vara i skolan ork int hösten ork int göra saker ork int att tures luftvägar kollapsar ork int att min cykel är trasig ork inte vara i Umeå ork int kroppskomplex ork int trasiga skor ork int huvudvärk ork int pengatänk ork int undra vad som kunde varit ork int framtiden ork int dåtiden ork int int vara i Saxnäs ork int sjunga ork int mig själv ork int vakna ork int somna ork int ORK. INTT

Kommentarer
Postat av: cici

du ork då inget

2013-09-27 @ 10:34:12
Postat av: ebba hj

kan vara en av de bästa dikterna jag läst 4 realz

2013-09-28 @ 17:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0