Paris/Tumba

Vaknde i ottan och åkte till Arlanda
http://picasion.com
VI kom fram till Parry
Here Quasi lives
Sängpicnick
Köpte denna å BRÄNDE DEN pga arg kulturdebatt
Åt frukost. Åt med vitt bröd och nutella under hela vistelsen. Fick upp uppskattningsvis 23 kg
va cuteipie på SLkortet
Vi gick till medicinska muséet men de hade stängt pga skulle tappa en get på blog kske
Dumpstrade en skjorta
Denna bild kallar jag "post svartenbrandt"
Åkte till parisertornet
Köpte macarongs vilket va PISS E DYRT men franska mcdonalds ville inte va sämre och där va de PISS E BILLIGT i jämförelse men äckligare samt donken ja menar hur fräsct känns de???
Man kunde gå mellan våra hotellrumsfönster vilket va KUL :)
Ma soeur et ma mère. jag gick mest runt och sa saker på franska, sökte långt inne i mitt huvud efter fragment av 1,5 års högstadiefranska men kom fram till att det enda jag kunde var att säga daccord och le poule
här e en le poule som försöker äta mitt brö :/
Deux franska damer
This tasted So good
Äckligaste gaufren jag ätit men ändå go me grädde
Här posar jag med macarongs
Drottningen av Paris snaksade baugette på sn tron på tre ben
gull apo r
Agnes blev fotad av en kines
sen åkte vi hem. ps de e mitt svall som skuggar biden en aning
Skoja här e fler bilder som inte jag tog tex en på mig å mamma
Här dricker jag juice direkt ur paketet i de fancy kvarteren
Här posar jag åt signe
Här posar jag och signe
Här e jag och baugetterna. Älskar att man får köpa baugetter billigt utan att skämmas i Paris. Det gjorde jag så ofta jag kunde. Köpte baugette alltså. Och åt nutella till. FATTAR NI ENS hur mkt nutella som faktiskt är i omlopp i paris.
peace / jag å soppan
Här försökte jag posa som signe
 
 
NU ÄR VI I STHLM och dagen efter vi kom hem åkte vi sviskon till mormor som fyllde 90 bast hon söker brevvän märk brevet med *90 höstar*
Där satt hon som en drotting i fotöljen å åt prinsessbakelse
 
 

Kommentarer
Postat av: mando

allt jag kan tänka är: hur blev bilden där du posar m macarons INTE en instabild???

2013-09-26 @ 16:34:15
Postat av: Anonym

Så him la fi nt!

2013-09-28 @ 12:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0