ta tjuren vi hornen å hålla rom hårt

Alltså vill bara raka av mitt hår å bäras ut på bår känner mig så trött, lite ångestfylld men för trött för att orka bry, har skolarbete som jag måste göra men orkar inte bry, är typ ledsen?? men det känns typ skönt??? Det enda jag vill göra är att inte gå i skolan utan vara varsomhelst utom att vara där, komma bort från alla måsten och typ bo i Saxnäs och baka bröd. Får perspektiv av att resa och vill helst spola tillbaka tiden å göra om göra rätt samt måste även börja dela upp i meningar och sluta skriva saker som skulle platsat i ett diarium på apb 2007. När jag kommer hem vill jag att det ska vara typ 5 grader varmt och att det ska komma ånga ur käften när jag e ute och burra ner mig i välbekanta hoodies och ska börja dricka te SKOJA bara jävla hippies som gör men aa här e ja på tour déifel som även e fondvägg på hotellrummet hejro
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0