Aprillistan

Vad som går i min hörlurar denna från ovan skänkta månad hittar du här om du vill veta
 
I helgen har jag dagtid varit på operan och repat inför höstens uppsättning. Det känns redan otroligt spännande, tror det kommer bli mycket bra!! Igår kväll var jag på kanske den bäst uppstyrda temafesten jag någonsin varit på. Amanda, Jakob, Lisa och Anna hade planerat in i minsta detalj för #påspåretfest14 och det var ett privilegie att få ta del av allt! Det blev en kväll full av resmål, ordvitsar och kluriga ledtrådar. 
Den eminenta juryn!
Julifamiljen spelade!
För fler bilder: gå in på mandos blogg
 
Den kommande veckan kommer fan vara ett helvete utan dess like, har inte varit så här skolstressad på väldigt länge. Men: yolo. nu ska jag fan sova innan klockan slår 20:45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0