apropå sundsvall och idol

Här kommer ett inlägg om min helg!!! Vi börjar med bilder!! Perspektiv eller aa bevis på hur oväntat jävla elit första dagen blev kmr också NU: satte klockan på 03:37 för det var det närmaste elit jag kunde komma
Hämtade Elin kl 04:45 och vi drog söderut.
Anlände kl 08:00 i Sundsvall och får nummer 3173!!!!!!!! LITE FANTASTI OCH LITE OMKASTNING OCH ALLA SIFFROR RYMS INOM ELITENS UNDERBARA VÄRLD!!!! Kände ba: detta är för perf för att fungera
Vi blev intervjuade i kön......looooooool. stod i kö i ungefär en livstid
Elin va fett falen i väntans tid :P
Det fanns en episk dam som tog selfies
Jag gick vidare till den riktiga juryn efter två jurysteg innan vilket kändes helt jävla galet men såklart skoj. 
Firade med att äta på Orangeriet vilket var världens finaste cafe på en inglasad innergård. döds.
Åkte till Gaffelbyn och kollade in runstenarna. 
Där fick vi bo i Pers gård, och inte i vilket rum som helst utan nummer 317. VILKET JU ÄR DET ABSOLUT NÄRMSTA ELIT EN KAN KOMMA och någonstans här bröt jag ihop och la mig sj på golvet och skrek. obs sant.
åt frukost på bron. rekomenderar gaffelbyn varmt, billigt boende och helt ok standard!
de va okej å glömma nyckeln för tydligen the door code I have got earlier what great yes :D
skoja när ja sa att giffelfrukosten va frukost för vi åt frukost här å de kändes nästan lite berlinskt!!!! nu e tiden för en massa cool poses:
Sen åkte vi till birsta och ikea. Där skulle jag köpa massa saker pga tog ej med mig.....en enda hygienartikel pga så pass vidskeplig att jag tänker att om jag tar med mig massa övernattningssaker och förväntar mig att gå vidare skulle d ej hända.................så jag investerade i schampo, vax, deo, tandborste etc etc. när jag köpte vax på åhlens frågade jag om jag fick spruta några sprut av min parfym som även den var hemma på min tröja för att kunna lukta som jag brukar när jag skulle sjunga för juryn pga återigen vidskeplig, allt måste kännas bra, å hon som jobbade ba......ok...... vi åt på ikea iaf ja tog en jävla salladjävel som var vattnig som fan ge mig mina 12,50 tbx skrek jag......inte....
köpte massa roliga bra saker bland annat bonsaiträd till siri
å glass mmmmmm svennemorsan unnar sig en glass :D
svennemorsan klappar på ett hus
svennesköldpaddemamman ute på prommis m bonsaiy
vi såg olivia spela teater på kvällen å alla va så duktigaaaaa
fick fett dålig hy
svennemorsan på semester i vandrarhemssäng unnar se å måla naglera me nagellacke från coop forum mkt lyx tkr hon
idag filmades och väntades det. va fet leds men spänd på juryn
väl inne hos juryn hände det massa sjuka saker jag inte får säga pga att tv4-gruppen har stora tatuerade killar med stora biceps och feta golfklubbor att slå mig sönder och samman med om jag så skulle yppa ett endaste ord men kan väl sammanfatta det hele med att jag blev fuckad. knullad på bål. just nu känner jag mig ägd av tv4, ägd på så vis att ha blivit behandlad som boskap på ett obehagligt sätt, rädd för den hierarkiska stämningen som omslöt en, trött på att vara nervös i onödan och ledsen över allt. rekomenderar ingen att söka till idol (och det säger jag inte för att jag blev fuckad för jag förtjänade verkligen inte att gå vidare) pga det är för jävla sjukt. man ska inte bedömas i sång, man ska inte sjunga för någon annans jävla skull utan bara för sin egen. slut på info :))) *väntar på män med järnfemmor/stämningsansökan*

Kommentarer
Postat av: Anonym

du äger ändå oavsett vad!!!1337!!!

2014-04-16 @ 10:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0