en sån man skulle vänta länge på

I morgon är det fan hög dags att bryta min socialamediefasta, är så jävla taggad att kolla insta, snapy, bloggar, facebook, twitter mmmmmmm e ju fan fast i systemet å va gö man nää inget tydligen :SSSSSSS idag var jag i sorsele kyrka för att fira jesu uppståndelse, det var så klart galen fest så fick dra med mig Aina dit för å hålla ställningarna. alltså farmor. ps detta va en skoluppgift som jag behövde dokumentera via foto så därför hade jag telefunken ds
 
i morgon kväll åker jag och pappa hem igen, det känns både NAJS och BAJS BAJS för att jag inte har preppat nog skolmässigt alltså ej pluggat och inte har koll på någonting alls men yolo vem behöver slutbetyg och NICE för att jag åker till Nyköping och Stockholm på fredag och är so excited och kan inte hide de för jag ska få träffa utan inbördes ordning 1: erika och johan 2: iris 3: mormor 4: signe och åååååååå omg va nice det ska bliiiiiiiiiiiiiiiii även om jag just nu känner att jag helst skulle vilja stanna i de västerbottniska skogarna och elda, fiska, köra skoter och lapa vårsol för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0