ett osammanhängande inlägg apropå klimatångest

ALLTSÅ jag har den senaste tiden känt ett behov av att köpa nya kläder. Ett par najsiga jeans, nya strumpor och kanske ett par snygga vårskor. Har verkligen känt ett längre SUG efter att shoppa typ??? MEN på andra sidan vågskålen ligger klimat- och konsumtionsångesttyngden och TYNGER NER till den mildra grad att jag typ inte kan förmå mig att köpa nya saker!! Idag köpte jag jeans. Kände ba men aa jag har ju TRE jeans lagade lika många ggr jag behöver inte ett par nya men sen ba JO så jag köpte ett par 100 % ekologiska i ren affekt trots att jag behövde punga ut fkn kentpengar eller aa alltså inte 747 utan 999 pix dock med 25 prolle rabatt så aa men yolo så ta hand om planeten. efter det: ville köpa snygga svarta skinnskor pga dör för att det är så SNYGGT men fick ångest vill ej köpa skinn nyproducerat men det tar så JÄVLA mycket energi att leta på varje myrorna VARJE gång en är där efter snygga pjucks så aa jävla moment 22. efter det: gick till HM, skulle investera i nya strumpor pga att de mamma köpte på typ.......Ica Maxi är 1 storlek 40-43 så lite för små och 2 generellt osköna på samma sätt som den där killen i din högstadieklass var oskön på du vet den killen aa iaf köpte jag inga pga fick ångest och vill inte kasta pengar i ansiktet på HM trots att de kanske har sveriges bästa basplagg till strumpor för hatar HM hatar alla affärer älskar miljön vurmar över klimatet som en förälder vurmar över ett nyfött barn hatar kapitalet HATAR SYSTEMET ska spränga utopia i luften och vagga klimatet i famnen tills det somnar........och dör......pga att jag köper kläder..... hejdå ps är ej full
 
ps när ture dör, borde inte han kunna komma jävligt till pass att bli ett par skor med gosigt innanmäte??? klimattänket är det sista som överger pudeln ds ps2 yolo ds2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0