Malmkaravanen den tar aldrig slut

Har den senaste tiden vacklat mellan att vilja bryta ihop totalt pga allt som heter prestationsångest, sammanställning av stora textmassor och skolarbete generellt och att bara vilja skita i allt. När jag tänker på hur otroligt jäva skönt det skulle vara att bara lägga ner allt, typ vara konstant full på någon sjaskig bar i en liten stad eller bara att inte ha några slutliga skoluppgifter avgörande för hela ens kursbetyg, börjar jag typ gråta.
 
Jävla jävla jävla helvetet vad jag hatar att vara fast i ett system en inte sympatiserar med. Jävla jävla jävla helvetet vad jag inte kommer prestera på svenskanationella. Jävla jävla jävla helvetet vad jag är less och jävla jävla jävla helvetet vad inget av något av det jag gör nu kommer spela någon jävla jävla roll i mitt framtida liv.
 
detta är till alla er som känner att ni vill räcka fräcka fingret till någon men inte vågar. 
sj vill jag rikta mina två fräcka fingrar till gud som tillät min hy att spåra ur efter en längre tids *freshness*. vi hade förresten besök från en representant från Livets ord på religionen idag. även om jag känner mig less, frustrerad och arg på livet just nu kommer jag då fan inte söka mig till Livets ord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0