yolo rock on hard and cool life

här e en bild på mig där en dels kan se 1 hur mkt färg jag fått av solen (tog på mig en vit tröja idag för att RIKTIGT visa kontrasterna mellan min hälsosamm rödbruna hud och den bleka vita tischan) samt dels 2 min inställning att jag har tre skoluppgifter jag måst fila på ikv. varav OBS två är pratrelaterade och min röst håller på att så att säga KAJKA IHOP likt en sönderrostad saab 900 på en hålig grusväg i norrlands inland pga ganska förkyld samt även pga att jag skrek sönder den lille lille röstresurs jag hade på teatern när vi improviserade men aa får ej bli sjuk nu för dessa två veckor kommer grunda hela mitt gymnasiebetyg och därmed även mina chanser att ta mig in på läkarlinjen/ingenjörsprogrammet/urmakarlinjen men aa  yoloiga och hostiga hälsningar fr mig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0