d e nice

Sommaren 2014 kommer att gå till historien som den sommar som av alla somrar slunkit genom fingrarna snabbast, utan att ha givit tid för att ens blinka. Har jobbat fan hela sommarjäveln, vilket ju varit trevligt det också men jag vill ju sola å bada å inte bara glassa. En vad som käns för tillfället klen tröst är ju dock att jag, Mimmi och Moa åker till Asien om ganska exakt två månader. Innan dess ska jag jobba klart tre veckors jobb och efter det en massa operakörsjobb och mellan det tänkt jag klämma in saxnäshäng och ev fjällvandring pga är så jävla taggad på fjäll. Det sjukaste av allt är väl kanske ändå att trots att huvudet känner att det börjar bli dags för skolstart efter sommarlovet så finns där ingen skola att gå till. å d. d e nice.
 
keep yoloing
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0