sommaren i för stora bilder fram till studenten

Demonstrerade i fina, fina röda Umeå.
Dressade upp mig för pappas 50-års kalas. 
Cyklade till Midgård.
Gick i skolan, hade betygsångest och försökte sminka mig äldre än vad jag är. För att komma in på systemet. Skoja.
Åkte till paradiset på jorden/Saxnäs.
Grävde potatisland.
Åkte tillbaka och vips var Ellen också gammal.
Käkade frukost med gullisar.
Hängde med Laleh vid havet.
Släppte ut kor och jobbade min första dag på Glassbonden. 
Drack dirtys på båten.
Cyklade lite till. I regn. Och tog selfies under tiden.
Åkte till Glassbonden med mu3a/b.
Pussades bland annat med hundar. 
Hade min sista svenskalektion med Jonas och kände väl mest att: jaha e de över nu
Åkte till Sörfors och adopterade in mig själv i det giderska gammelsamfundet. 
Drack kokoscider med en röv apa. 
Innan jag visste ordet av var jag #vinefamous
Häggen kom.
 
Hade ett jävla sinnesstört svall.
Alltså kolla!!!
Gick på brödkurs och lärde mig massa mer om surdegsbröd.
Minns ej när eller var denna bild togs lol.
Drack fler dirtys tills jag kom på att jag ju kan göra lika goda hemma. Köpte ingredienser och en mixer och ett måttglas och vips så var den sommaren gjord.
Mamma fyllde år.
Åkte till mösspåtagning.
Här är jag och ngn man
Här e ja å mimmi å maria
här e ja mando å emma
 
Vi målade studentflakslakan.
Sa hejdå till Midgård och grät en skvätt.
Va arga 
blev glada
Hade så mkt okontrollerat pirr i kroppen denna dag som jag inte visste hur jag skulle diskutera. Hade inga förväntingar alls på studentdagen men alltså det blev rätt fett.
Tog den jävla studenten i nackskinnet, drämde ner den i backen och sa NU ÄGER JAG DIG ditt lilla studentdjur
 
Här är min äldsta kompis i hela världen. Hon heter Elin och är 184 år gammal men sminkar sig mkt skoja lol du är bäst brudn
dinos
 
Fekkade lös :P :P :P på taket
Solen var uppe när jag kom hem och då gick jag och la mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: mandooooooogrl

hahahhah tror bilden på dig å mig är från: slaget om midgård:)))) beautys

ps mkt bra inlägg

2014-08-25 @ 20:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0