11 saker om mig

1. Jag visslar otroligt mycket. Något jag tycker är kul men inte är så duktig på är att vissla stämmor till samtliga låtar jag hör. 
2. Jag har alltid en låt i huvudet. Jag har försökt att gå ut och gå helt utan musik många gånger men får ont i huvudet av att inte ha podcast eller musik för det spelas alltid alltid en låt i mitt huvud och efter sisådär 40 minuter av samma låt om och om igen blir man ej nådigt less. 
3. Jag har en god självkänsla men ett dåligt självförtroende. Eller tvärtom. Eller vad fan som nu vad var.
4. Det roligaste jag vet är att träffa människor. Jag älskar att vara med människor, jag tycker det är sjukt spännande. 
5. Lika mycket som älskar att vara med människor tycker jag om att vara ensam. Att vara i min stuga aka *my man cave* helt själv är typ det bästa jag vet.
6. Jag har sjukt svårt att småprata på internet med människor jag inte känner. 
7. Jag älskar att sjunga. mår så jävla bra när jag får sjunga, och om jag inte sjunger är det ofta pga att jag är nedstämd/ledsen. vad är det här för galen musikare inom mig som skriver kan du dö tack.
8. Jag har höga krav på mina betyg. Kan vara bitter över ett B på en uppgift i en vecka ibland längre. 
9. Jag kan inte somna utan podcast. Det kan vara antingen en cool och hipp som typ vad vet jag vad fan lyssnar ungdomarna på kanske ALEX Å SIGGE elr typ ekots lördagsintervju är fett sövande samt: intressant. men mest sövande. 
10: Jag borde stretcha ungefär 3000 % mer än vad jag gör idag vilken är otroligt lite pga har alltid ont i musklerna mest vaderna och ryggfilén.
11: När jag inte vet vad jag ska göra på dattan slösurfar jag ofta in på arbetsförmedlingen för att kolla om det finns något jobb jag kan söka även fast jag inte vill ha det. Jävla skadebeteende??? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

"Jag har en god självkänsla men ett dåligt självförtroende. Eller tvärtom. Eller vad fan som nu vad var."

Bara för att jag är den jag är så känner jag att jag måste hjälpa:]
Självkänsla: hur man mår. Det som oftast förväxlas med dåligt självförtroende, hur man ser på sig själv, hur man känner och tycker

Självförtroende: prestationer, att tro att man klarar av något eller inte. Tro på sig själv eller ej.

2014-01-13 @ 23:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0