apropå midgård framtiden identitet och sorg

får grava panikkänslor när jag tänker på hur kort tid det är kvar av gymnasiet. börjar andas häftigt, typ som när en riktigt gravt överviktig man i 35 plus andas efter att ha gått tre trappor till sin lägenhet med illavarslande dålig luftkonditionering och just satt sig i en blommig 80-talssoffa. så börjar jag andas. när jag tänker på det. alltså det om att det är så kort tid kvar av gymnasiet. lol hittade denna bild jag skrev innan första dagen i ettan är jag cykelingemar eller
grejen är ju att jag gillar fortfarande att vara en midgårdselev!!!!!! i typ tisdags när jag som vanligt cyklade hem från skolan i 58 minusgrader, gnällde i mitt huvud över hur kallt det var och över hur ont min handled gjorde, över hur dumt det var att jag inte tog långkalsonger och över hur mycket skolprestationsångest jag hade samt över varför jag inte motionerar mer så jag inte kommer fler steg närmre den ovan nämna överviktiga mannen slog det mig. det här är sista vintern jag cyklar sträckan hem ---> midgårdsskolan. Om ungefär fem månader kommer jag med största sannolikhet asjävladyngsällan sätta min fot på stället jag satt mina fötter på nästintill dagligen på i tre års tid. Alla möten i korridorerna är till ända. Alla personer man känner halvbra och tycker om att vara med jättemycket men inte känner nog bra för att ringa och fråga om hen vill ta en fika. 
 
 
när jag tänker tillbaka på vem jag var i ettan tänker jag först att ingenting har förändrats. sen ba lol asmkt har hänt och jag är inte ens samma människa. minns fortfarande när jag började ettan, då kändes treorna så jävla mycket äldre, som att de hade koll på läget och allt klart för sig. vilket jävla SKÄMT : D : P i krokarna av början av ettan såg jag ut så här och rakade av mig håret 
hur som helst måste jag börja carpa min gymnasietid. ska från och med nu uppskatta alla midgårdsdagar jag har kvar. lol säger bara det här för att jag i helgen har gjort bort ALLT skolarbete men kmr få nytt i morgon och då bli stressed depressed and not very well dressed men hur som helst får försöka uppskatta kom igen!!!! ååååå blev typ emotionell ska lyssna på Jens Lekmans OUTGIVNA MATERIAL OBS OBS HAR DET och det är så sjukt ska lyssna på det och inte tänka på framtiden
 

Kommentarer
Postat av: mämmi

haha skön strypkrage på sista bilden. *fahion*

2014-01-21 @ 22:59:40
Postat av: Anonym

fashion....*

2014-01-21 @ 22:59:49
Postat av: Anonym

/mimmi

2014-01-21 @ 22:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0