en årslista till för jag vill inte plugga

 Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Körde bil utan mamma eller pappa, reste utomlands utan mamma eller pappa, var konfirmationslägerledare, jobbade på nytt ställe

Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år?
Jag jobbar inte så. elr jo baka mer U here me surdegen börja bubbla

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
...Nää. Önskar så mkt att det händer för vill så jävla jävla jävla gärna ha ett barn i min omgivning jag kan hänga med. Alltså det är helt sjukt vad gärna jag vill det.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Tyskland, Frankland, Svea rike. Couscous kaffe cashewnötter. 

 Är det något du saknat i år som du vill ha nästa år?
Lite mer framtidshopp kanske inte vet jag det var ett bra år va tyst

Vilket datum från i år kommer du alltid minnas?

1a mars aka körkortsdagen. 

Vad var din största framgång?
när jag hoppade 1,92 i höjd 1998

Största misstaget?
när jag vid tre års ålder lade min karriär som gymnast bakom mig

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Är ibland skadad i huvet, ofta i vänster handled och ibland i vänster nyckelben pga *thug life* där i krokarna 2005/2006 men whattaaadoooo B) Är för fab för att vara typ förkyld lol vem e ens de

Bästa köpet?

Oj eeeeeeee kanske kläder jag tycker om eller mina pjucks kanske en grön tröja jag älskar just nu för 15 kr på myrorna älskar syskonrabatt på myrorna <33333333

Vad spenderade du mest pengar på?

mat. lätt. mat. så mkt mat.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Upptäckte skipbo. Inget annat. 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om detta år?
Eeeeee Bo kapsers samtliga alla 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag. Eller jag vet inte. Har inte varit så ledsen.

Vad önskar du att du gjort mer?
rest kanske?? man kan inte göra så mkt pga school. kanske borde pluggat hårdare och ansträngt mig mer men det kan man ju lätt säga i efterhand när man redan fått sina F :P

Vad önskar du att du gjort mindre?

varit på five

Hur tillbringade du jul?

har gått vidare fr julen det borde du också göra jävla konservativa lista

Största musikaliska upptäckten?
Bo.

Årets bästa film?
Ser inte så mkt film men kanske återträffen elr den där filmen där dem stängs in i en låtsasvärld och ska döda varandra vad fan nu den hette??


Vad gjorde du på din födelsedag ?
åt saker firade å va nervös inför uppkörningen ngra dagar senare

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Nä allt va toppen

Hur skulle du beskriva din stil i år?

Gått från en mer färggrann k-ille till en lite mer tillbaka dragen blyg blomsterbukett innehållandes mkt svart och skjorta. Har slutat använda manchester men ångrar inget, var sak har sin tid.
 
 Vad fick dig att må bra?
Fina kompisar, lokalproducerad mat och fint porslin. De beste tre sakerna i life.


 Vilken kändis var du mest sugen på?

ahaha lol mest *sugen* aaa men på dessa:

keira knightley värsta gärin här utklädd som pirat av okänd anledning skoja hon va de i en film en gång 

emma watson värsta gärin här utklädd till Hermione av okänd anledning skoja hon va Hermione i en film en gång
 
miley värsta gärin här hånglandes med ngn utklädd till en bäbis av okänd anledning skoja vem gillar inte barn mmmmmmm nå sku man bra gärna vilja va i de där barnets kläder vaaaaa
Vem saknade du?

Olika folk kompisar familj släkt 

De bästa nya människorna du träffade?

Oj många bra människor 

En värdefull läxa du lärt dig i år?
Don´t drink and drive :P skoja :P skulla aldrig göra men nää vet inte

Citera en sångtext som summerar ditt år?

I'm that star up in the sky, I'm that mountain peak up high I´m the worlds greatest 


Kommentarer
Postat av: hejhejelin.blogg.se

glömde du "hey i made it" innan "i'm the worlds greatest" lr ska d va så

Svar: shit sry kan inte min r kelly :/
Gustaf Bergendahl

2014-01-12 @ 19:52:30
URL: http://hejhejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0