livet jag lever

 livet jag lever är inte ett värdigt liv pga så fort jag slarvar lite med penicillinet får jag svinont i halsen och en smygande känsla av öroninflammation. När jag knaprat klart dessa piller ska jag kolla upp denna shit för så här drygt en och en halv månad senare är det inte så jävla episkt. vill antingen skära av från halsen ----> huvet eller skjuta det. de e en bra lösning.
ANCZ0n on Make A Gif, Animated Gifsmvh *fräsht röd*. annars idag har jag solat (därav den lätta falurödtouchen), klippt mig (därav den fräscha frippan) och varit på stan med mamma och gjort massa ärenden samt köpt lite kläder å e så himla nöjd med denna episka sommardag!!!!!! älskar att vara ledig och nu har jag varit ledig i tre dagar och carpat de så himla väl!! mmm!!!!! i kväll ska jag tvätta för första gången på en månad och taggar det lite för mkt för att det ska vara normalt. peace out och glöm inte att dricka vatten kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0