Saxnäs

Älskar som bekant att vara här. Gör inte så mycket mer än att kärra ved och äta god mat. Igår köpte jag torkade trattkantareller av en tant utanför konsum och gjorde en paj med dem, älgfärs och västerbottenost. Det var så jääääävla gött. Utanför konsum satt också en man och spelade dragspel. Sorsele alltså.
Förresten tänkte jag lansera min surdegsblogg nu!!!! Istället för att envisas med att instagramma varenda lilla bak jag gör tänkte jag dokumentera processen på annat håll, dels för mig själv men också för de som är intresserade. Den är ännu i startgroparna, och kommer att uppdateras varje gång jag bakat något gött. Alltså sporadiskt. Kolla här om du vill kolla! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0