zummer 2014 fortsättning also in 2 big pics

Hängde med utstött lamm. utstött/frånstött
åt middag med mama papa och agne
sen åkte jag på fest och tog denna bild. sen tog jag inga fler bilder. pga fick mina första minnesluckor. givande och lärorikt bestämmer jag att det var. 
 så här såg det ut
jag åkte till saxnäs och hade keps
tog båten till myren
åkte hem och fortsatte pendla västra selet - UÅ
drog på fest i östra spöland pga älskar att hålla mig i vännästrakten antar jag
#vännästrakten
åkte till havet
kajsa bjöd på italienskt hemma hos mig. här e en 1 bra bild från det tillfället
gjorde vänsterdekorationer till jonas sjöstedts barn
personalfestade
såg galen opera
när jag som brukligt kollade in glassbondens hashtag var det alltså en storpudel som hette.......ture....... vill träffa.
i och med att den här pajsar-gynnaren numera är: masskremerad 
drog te skjut banan :-P å sköt : )
plocke ber
var på ngt kommunistevent i en park
åkte till örsten och mådde
hängde på mitt favoritställe i världen top 10 iaf
ja ni fattar grejen jag blev i princip adopterad av kvigorna
gjorde glass
städade en ladugård där tiden stått stilla ganska länge
fick en dubbelgångare. kanske e de duokillen som hänger på five? ingen vet.
åkte te skogen :-P å sköt : )
sista sommardagen spenderades med PRO på altanen 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0