2003 25/3 - 2014 1/9

Jag kommer att sakna att inte höra tassande steg när jag kommer hem. Jag kommer att sakna att hämta tidiningen tillsammans med någon som bär den från dörren de fyra metrarna in i köket och är svinglad för att få hjälpa till. Jag kommer att sakna att lukta på trampdynor att klia bakom öron. Jag kommer att sakna två stora bruna slukande ögon och en svart blöt nos. Jag kommer att sakna grävande tassar i soffan, blöta pussar på kinden. Jag kommer att sakna att vakna upp, gå ut i vardagsrummet och klappa världens finaste gråa pudelpäls innan jag går till skolan.
 
Jag kommer att sakna en bästa hundkompis som alltid, alltid, alltid finns där. Som inte finns här. 
 
Ture. Tack för allt. Jag saknar dig så jävla mycket.
 
Nu: bildbomb. Jävlar vad många selfies det blev ändå. 
 
Diskuterar viktiga frågor över ett glas.
Hänger med kompisar.
Har en jävligt lång nos.
Älskade semlor.
Älskade å ta seflies me mig skoja
Älskade att strimla sönder födelsedagspaketspapper. 
Älskade att äta sopor. Och bajs. 
Älskade å va på resande fott
älskade fan å chilla laoz i soffan
älskade å va med på signes student
älska å åka bil
älska å bada
älska höns
älska fan victor
älska å åke båt
älska å strike some poses
älska å va tandlös pga dålig munhälsa pga fått äta så satans mkt frukt under hela livet
älska å mysa framför tvn
älska å va i saxnäs med mig å ta posebilder
älska fan å kissa mest av allt efter ost
älska kottar
älska å kolla i hål
älska mamma. och dans. 
 
älska å va jungfru maria
älska å va på balkongen å spana in andra hundar
älska å ha långt vackert hår
älska å lyssna på musik.
älska att vara med mig.
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

gråter. Älskade Ture

2014-09-01 @ 13:00:22
Postat av: Anonym

<3333

2014-09-01 @ 13:14:08
Postat av: Mimmi

Å finaste bästa Ture

2014-09-01 @ 14:25:41
Postat av: matilda

styrkekramar!!<3<3

2014-09-01 @ 17:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0